Free Shipping on Most Orders*
View All Light Bulbs
Clear Edison Style 60 Watt Standard T14 Light Bulb 6-Pack
Clear Edison Style 60 Watt Standard T14 Light Bulb 6-Pack
Most Popular

Clear Edison Style 60 Watt Standard T14 Light Bulb 6-Pack


$29.94
  • Comparable Value $74.99
  • Ships Free with Orders Over $49*
Ships Today if ordered in the next 5 Hr. 47 Min.
Add to Cart
Product Details

Add a sense of authenticity to antique or rustic lamps with this six-pack of Edison-style 60 watt light bulbs.

Additional Info:

This classic bulb design is patterned after the Edison-style bulbs at the turn of the 19th century. It's ideal for use in fixtures where the bulbs are visible and where you'd like to add an antique, nostalgic look. Each dimmable T14 light bulb uses only 60 watts of energy and has an expected lifespan of 3,000 hours. Has a light output of 320 lumens and a color temperature of 2700K. Six bulbs per package. Price is for six bulbs.

  • 6-pack of T14 Edison filament incandescent bulbs. Each is 3 1/2" high x 1 3/4" wide. Clear glass.
  • Standard-medium E26 bases. T14 tube bulb shape.
  • Use 60 watts. Light output is 320 lumens. 2700K color temperature.
  • Dimmable Edison filament bulbs.
  • Average 3,000 hours service life when used at 3 hours per day.
  • Six bulbs per pack; price is for six bulbs. From the Tesler brand.
Related Videos
Q & A
Start typing your question and we'll check if it was already asked and answered. Learn More
No questions have been asked about this item. Be the first!
Customer Reviews
Review This Item For a Chance to Win $500.00! view rules
1.5 / 5.0
2 Reviews
5 Stars
4 Stars
3 Stars
2 Stars
1 Star
0
0
0
1
1
2/6 did not work out of the box.
2 of these bulbs did not work out of the box. They produce a lovely glow but am very disappointed with the longevity.
October 1, 2019
Purchased
10 months ago
Response from Lamps Plus
Hi Halsey O., sorry to hear that two of your bulbs did not work out of the box. Our customer service team has reached out to you to provide you with two replacement bulbs. Please let them know if you have any other questions or concerns via phone, email, or chat. Thank you.
October 4, 2019
Heather W. Staff
DO NOT BUY THESE BULBS
We purchased 12 for our lighting fixtures and within 24 hours 9 of the 12 bulbs were dead. Lamps Plus would not refund our replace the bulbs so we will never shop here again. I purchased replacements on Amazon for less and they are fine.
January 15, 2020
Response from Lamps Plus
Hi Kathryn D., sorry to hear that some of your bulbs did not work after such a short time. We do apologize for any misunderstanding - Our warranty covers your bulbs because they were purchased separately from your lighting. Our customer service team has confirmed that you've been assisted with a refund. Please reach out to them via phone, email, or chat if you have any questions regarding this. Thank you.
January 20, 2020
Heather W. Staff